woensdag 17 juni 2009

Oostendse tatoeëerder slaat toe bij Lozenaar

Gisteren was Lozenaar en frontman van de Lozer splinterpartij "Lozen Allen op Pad" (L.A.P.) Mathieu Damen toevallig in Oostende aan't rondwandelen. Hij dacht "als ik me eens een tattoo laat zetten, dat is wel hip!" Zo gedacht, zo gedaan. Hij ging er bij de eerste de beste tattoo-winkel binnen om zich de initialen L.A.P. te laten tatoeëren. De man in kwestie sprak geen nederlands maar dat was geen probleem Mathieu legde in zijn beste frans uit dat hij bij de CVP was maar dat hij toch de initialen van zijn eigen afscheidingsbeweging wilde getatoeeerd zien op zijn voorhoofd. Tijdens het tatoeëren viel hij even in slaap en groot was zijn verwondering toen bij het ontwaken zijn heel gezicht volgetatoeëerd was.
"Verdorie dat er wat meer op staat dan verwacht vind ik niet zo erg maar ook nog het verkeerde! Hij heeft me vol gezet met CD&V-leuzes! Maar geen nood dat slijt er wel af en mijn koeien herkennen mij nog altijd." grapt de immer vrolijke Mathieu.

Geen opmerkingen: