woensdag 10 december 2008

Dalai Lama bezoekt Bocholt

Nadat de Dalai Lama premier Leterme bezocht heeft kwam hij ook naar Bocholt. Hij bezocht er schepen van Boeddhistische zaken Jan Schrijvers. "Wie mij kent weet dat ik een en al "zen" ben, de rust zelve zou ik zo wel durven zeggen. Al lange tijd houd ik me bezig met een evenwichtige levensstijl, mediteren en het Oosterse gedachtengoed." zegt Schrijvers. "Voor de gelegenheid heb ik mijn haar ook afgeschoren. Trouwens er staat toch niet meer zoveel op. Ik wil benadrukken dat de Dalai Lama op privé-bezoek kwam. Ik zou niet willen dat de Chinese regering haar relaties met het Bocholter schepencollege verbreekt en bv. geen Bocholter bier meer zou toelaten in China! We hebben Boggese kook gegeten en een wandeling gemaakt op Lozerheide. Het was een fijne namiddag met de Dalai." aldus de schepen.

Geen opmerkingen: