donderdag 2 juli 2009

Hasseltse eend in passanthaven Bocholt

De Hasseltse reuze-eend die in de Kanaalkom in Hasselt lag te dobberen is aan een rondreis in Limburg begonnen. Dank zij een intiem onderhoud tussen schepen van toerisme José Schrooten en ontslagnemend gouverneur Stevaert mocht Bocholt de spits afbijten en werd de eend vandaag naar de Bocholter passantenhaven getransporteerd. "Wij zijn bijzonder fier als gemeente dat wij de eend als eerste in Bocholt mogen ontvangen" stelt een glunderende schepen. "Door de inzet van mijn persoonlijke charme heb ik de gouverneur ervan kunnen overtuigen om de eend als eerste naar onze gemeente te laten komen. En ge weet wel dat onze gouverneur niet ongevoelig is voor het vrouwelijk schoon. Ik heb mijn beste punten naar voor geschoven zou ik zo zeggen, hahaha!" zegt de schepen. De eend is nog tot half juni te bezichtigen in de Bocholter passantenhaven.

Geen opmerkingen: