zondag 18 januari 2009

Carnavalszitting Poederladers - een bonte kermis

De carnavalszitting van de Poederladers was een groot succes en er werd weer gefeest tot in de late uurtjes. Zoals op de zitting in Bocholt kwamen was er op de zitting van West-Bocholt een optreden van de dansmariekes van weleer die voor de gelegenheid nog eens waren samengekomen. Sommigen waren precies niet meer zo lenig!

Veel bier vond zijn weg via de dorstige kelen. Voor sommigen werd het zelfs zoveel dat ze een time-out moesten vragen...

Vermits de prins geen prinses heeft nam de burgemeester voor de gelegenheid de honneurs waar. De outfit heeft hij kunnen uitlenen van het Duitse prinsenpaar dat vorige week in Bocholt te gast was.

Opvallende aanwezigheid op de zitting was schepen Jos Claessens die als "buitenaards wezen" verkleed was. "Ge moet wat doen om op te vallen niet? Ik ben een echte carnavalist en daarom heb ik me ook verkleed. Dat ik me als buitenaards wezen heb verkleed dat is eigenlijk een beetje een verwijzing naar de politiek. Ik voel me in het schepencollege ook soms een buitenaards wezen" aldus de schepen.

De prins van Bocholt had wat veel gedronken en op de terugweg met de prinsenlimousine dacht hij al dat het haringhappen was. De prinses houdt precies niet zo van de haringgeur of van de prins?

1 opmerking:

Anoniem zei

Wat een sexy benen hebben die meisjes!!!