zaterdag 17 januari 2009

Partijnaamgenerator, man uit Reppel ontdekt gat in de markt.

Het is niet altijd gemakkelijk om uit te leggen waar je voor staat in de politiek. Zo ondervond ook de SP.a deze week. "Het zal me worst wezen waar die letters voor staan" orakelde Freya Vandenbossche gisteren nog in de Keien van de Wetstraat. En dat is natuurlijk ook zo...het maakt me niet uit of mijn BMW nu staat voor Bayerische Motor Werken of Boeren Modder Wagen als het ding maar goed rijdt. Dat bracht Marc Bloemen uit Reppel op het idee om de partijnaamgenerator uit te vinden. "Met mijn jackpot kan je elke dag, elk uur, elke minuut...voor mijn part een nieuwe naam verzinnen voor je partij. Met een eenvoudige trek aan de hendel krijg je weer een nieuwe combinatie. Het is plezierig en levert heel leuke resultaten op. Je kan er mee blijven spelen, want de combinaties zijn oneindig. Echt een hebbeding voor alle partijliefhebbers." zegt de kersverse uitvinder. Voorlopig kunnen enkel jackpotten voor partijen met 3-letter-afkortingen geleverd worden. Maar op verzoek kan er ook gewerkt worden aan varianten.

Geen opmerkingen: